یزدفردا :مهریز - :فرماندار مهريز گفت: در انتخابات رياست جمهوري دهم، مردم با مشاركت خود خادم را از خائن تشخيص دادند.
به گزارش خبرنگاريزدفردادرمهريز، احمدعلي زارع‌زاده در همايش تجليل از خادمان بي‌منت دولت نهم  که در تاریخ 28 مردادماه برگزارشد اظهار داشت: حوادث بعد از انتخابات دهم توطئه و كودتايي بود شبيه كودتاي 28 مرداد سال 1332 كه با هوشياري رهبر معظم انقلاب و مردم خنثي شد.
وي با اشاره به اقدامات و مشكلات موجود در دولت نهم افزود: در دولت‌هاي قبل، دشمنان مراكز هسته‌اي را به بهانه‌هاي واهي تعطيل و مراكز هسته‌اي نطنز و اراك را قفل و پلمپ كردند، دانشمندان هسته‌اي ما را خانه‌نشين كرده و كاري كردند كه براي به دست آوردن مواد اوليه هسته‌اي به آنان التماس كنيم، اما با روي كار آمدن دولت نهم اين طلسم شكسته شد و ما اكنون در عرصه‌هاي مختلف هسته‌اي و پزشكي در جهان حرفي براي گفتن داريم.
وي عنوان كرد: دولت نهم با ظلم ستيزي و رانت‌خواري آمريكا مخالف است، به همين دليل بود كه رئيس جمهور آمريكا اعلام كرد هركس جز احمدي‌نژاد رئيس جمهور ايران شود، مورد قبول ما است.
فرماندار مهريز بيان داشت: شعار دولت نهم عدالت محوري بود و كساني كه هم‌اكنون با احمدي‌نژاد و دولت او ناملايمت مي‌كنند، سال‌هاست كه از بيت‌المال استفاده خصوصي و رانت‌خواري مي‌كردند و هم‌اكنون توانايي ديدن برقراري عدالت در جامعه را ندارند.
وي يادآور شد: در شهرستان مهريز كه يكي از محروم‌ترين شهرستان‌هاي استان يزد به حساب مي‌آيد، تنها براي رفع مشكلات صنايع آن بيش از 64 ميليارد تومان تسهيلات تزريق شده كه در 26 سال انقلاب بي‌سابقه است، همچنين تجهيز و تزريق اعتباري بالغ بر 3 ميليارد تومان به بيمارستان اين شهرستان آن هم طي مدت چهار سال، راه‌اندازي كارخانه سيمان بوهروك پس از 20 سال و گازرساني به 9 روستاي شهرستان، بخش كوچكي از عملكردها و خدمات دولتمردان دولت نهم در اين شهرستان است كه نشان از توجه دولت به مناطق محروم دارد.
زارع‌زاده اظهار داشت: بي‌عدالتي در جامعه تا آنجا كشيده شده بود كه شهرستان اردكان با داشتن يك نماينده در مجلس در سطح استان نمونه بارزي از بي‌عدالتي باشد و شهرستان‌هاي مهريز و ابركوه و خاتم و بافق و بهاباد با آن فاصله‌هاي زياد تنها يك نماينده داشته باشد.
وي تاكيد كرد: دولت احمدي‌نژاد بايد از اين ظلم و بي‌عدالتي‌ها جلوگيري كند و در عرصه‌هاي اقتصادي و سياسي، عدالت و مساوات را در جامعه حكم‌فرما كند.
فرماندار مهريز خاطرنشان كرد: كساني كه در دولت احمدي‌نژاد نقشي ايفا مي‌كنند، به طور قطع خود را خادم و نوكر ملت و مردم ايران مي‌دانند و اگر غير از اين باشد، متضرر مي‌شوند، زيرا هدف اين دولت تنها خدمت به مردم به ويژه اقشار محروم اين جامعه است.
وي افزود: در دوران انتخابات مردم شخص احمدي‌نژاد را انتخاب نكردند، بلكه ظلم ستيزي و مبارزه با اشرافيت‌گرايي و توجه به مستضعفان جامعه و مردم‌داري و ساده زيستي او را انتخاب كردند، به طوري كه در اكثر روستاهاي شهرستان مهريز يك پوستر تبليغاتي احمدي‌نژاد نصب نشد، در حالي كه 95 درصد مردم به احمدي‌نژاد راي دادند و مردم با انتخاب احمدي‌نژاد خادم را بر خائن و سربلندي كشور را بر مستعمره بودن ترجيح دادند.
در ادامه فرماندار مهريز از محمدصادق تقي‌زاده، مسئول دبيرخانه همايش و كارگران حاضر در اين مراسم تقدير كرد.
اين همايش به همت كارگران صنعت ساختمان شهرستان مهريز برگزار شده بود.
شهرستان مهريز با جمعيت 50 هزار نفري در 40 كيلومتري جنوب استان يزد واقع شده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا